Olyan terméket keresek, amit nem találok az áruházban, mit tegyek? Írjon nekünk levelet az info@csillamwebaruhaz.hu e-mail címre
A megrendelt árut személyesen is át tudom venni? Telefonos egyeztetést követően, az előre megbeszélt időpontban a termékek átvehetőek.. Mikor várhatom a kiszállítást? A megrendeléseket a lehető leghamarabb postázzuk, minden van készleten.
Ha nem tudom átvenni a megrendelést, visszaküldik? Nem. A postás értesítőt hagy, ami alapján az illetékes postán átvehető lesz. Utánvétes csomagok esetén 10 napig őrzik, mielőtt visszaküldik. Ezért kérjük, ha nem tudja átvenni a megendelést, akkor mielőbb keresse a postán vagy lépjen kapcsolatba velünk, hogy segíteni tudjunk.
Vállalnak termékeikre garanciát? Igen, 100% garanciát vállalunk. Amennyiben visszaküldik a terméket, visszafizetjük az árát.
Minden termék van raktáron? Igen, így a megrendelést rögtön postázni tudjuk.
Bármilyen kérdés merül fel, hívjon vagy írjon, nagyon szívesen segítünk mindenben.